KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NETTBUTIKKEN VÅR

onsdag 22. august 2012

MITT SOMMERMINNE

Før sommeren skrev vi på bloggen at  vi ønsket å få sommerminner fra dere- og at noen ville få en Mitt Liv bok i gave. Sommeren er på hell og det er hittil ingen som har delt et sommerminne med oss. Derfor skal jeg dele et bilde med dere fra mitt sommersted. Det er et av mange bilder jeg kan ta fram i hodet mitt, når jeg lengter etter en pause... Et sted med sjelefred...Der har vi vært alle ferier siden 2001. Stedet er fra Jan Tores besteforeldre, så han har mange gode minner fra vårt hjertested. Vi har pusset opp hele huset fra 1921 og sammen kost oss med å gjøre det til et godt sted å være.





Del gjerne minner med oss på bloggen framover- og skriv dem inn i Mitt Liv boken din - så blir det et minne for livet fra sommeren 2012.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar