KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NETTBUTIKKEN VÅR

søndag 13. november 2011

Hyggelig tilbakemelding på boka og koselig helg i nord!




Ingveig Kjersti Reindal har skrevet dette på bloggen sin

Det er godt å få hyggelig tilbakemelding på boka Mitt Liv. Tusen takk!
Jeg har vært i Tromsø i helga og møtt mine 4 søsken med ektefeller. Jan Tore og jeg hadde tunge kofferter og jeg gledet meg veldig til å vise fram boka. I løpet av helga har vi pratet og kost oss. Mange av våre felles barndomsminner har blitt hentet frem. Boka fikk en sentral plass med tanke på at det er disse minnene vi har lyst til å få skrevet ned.

Da vi dro hjem var koffertene tomme for bøker og vi hadde fått flere gode minner!



1 kommentar:

  1. Så fint at du har hatt en velykket helg i nord!:)
    Håper arbeidet med boka går fint, og at tunge kofferter stadig blir lette og tomme!:)
    Klem

    SvarSlett