KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NETTBUTIKKEN VÅR

mandag 28. november 2011

STERKE MØTER MED DE SOM VIL SKRIVE OM SINE LIV

Siden boklanseringen den 3.nov har jeg hatt mange sterke møter og samtaler med mennesker som kjøper boka. Dette er møter som gir meg en bekreftelse på at boka kan være viktig for mange. Det gjør meg ydmyk og glad for at jeg fulgte min drøm og fikk laget den. Jeg har møtt  personer som nettopp har mistet en de er glad i. Alvorlige syke som kommer og sier at de skal skrive om sine liv, fordi de snart skal dø. Det har gledet meg stort å møte igjen mange jeg har hatt i sorggrupper og som skjønner betydningen av å skrive i boka når livet er bra. Ektepar som kommer og kjøper en bok sammen. Som en sa "Jeg kan skrive, men sammen kan vi mimre og komme fram til hva som skal skrives."

Ei jente kom til boden vår på Bærums verk forrige helg. Hun skulle få velge seg bursdagsgave fra bestemor denne dagen. Hun syntes boka var veldig fin, men hun kunne ikke bestemme seg før hun hadde vært på hele markedet. Det var en stolt jente som kom tilbake og kjøpte boka. Hun skulle hjem og skrive at hun hadde fått den i 10 årsgave av bestemor.

Her er jenta med boka si!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar