KLIKK HER FOR Å KOMME TIL NETTBUTIKKEN VÅR

tirsdag 12. juni 2012

Hva har du gjort for kjærligheten i dag?


Jeg den siste tiden gått rundt og nynnet på «The Story» av Brandi Carlile. Sangen gikk som en farsott over landet for noen år siden og det er ikke uten grunn. Det er en nydelig sang og teksten berører meg på en måte som nesten får meg til å gråte hver gang jeg hører den...

På et vis er den forbundet med Mitt Liv boka. Det handler jo om at livet blir viktigere, større, sterkere om man har noe(n) å kjempe for, og at noen kjenner historiene som har formet deg.

Jeg tenkte jeg skulle skrive en dyp og fengende artikkel om hvordan vi kunne trekke paralleller til temaene i Mitt Liv boka, og hvordan det å skrive ned historiene som skapte deg på et vis kan forklare og gi mening til «all of these lines across my face»... Men så hørte jeg på sangen igjen og tenkte at ord blir overflødige.... 
 


Hør sangen på videoklippet her, og gå ut og bestig et fjell for kjærligheten!  <3

Se Brandi Carlile fremføre "The Story" live på dette youtube.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar